.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هفته آينده ديدار مردمي طاهايي با مردم نور

 كمال رستم‌علي امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در بهشهر اظهار داشت: عصر جمعه معاونان و مديران ستادي استانداري، روساي بانك‌هاي عامل و مديران كل دستگاه‌هاي اجرايي استان سيد علي اكبر طاهايي استاندار مازندران را در ملاقات مردمي با مردم بهشهر همراهي كردند.
به گفته مسئول روابط عمومي استانداري مازندران ديدار چهره به چهره استاندار و هيئت همراه با مردم هر شهرستان آن هم در روز جمعه ميثاق جديدي است كه استاندار مازندران با مسئولان استان بسته است.
وي افزود: شهروندان براي ملاقات با مسئولان فقط بايد تقاضاي كتبي داشته و فرم مشخصات را در محل ملاقات پر كنند تا بتوانند به راحتي با مسئولان ديدار كنند.
دبير شوراي اطلاع‌رساني مازندران خاطرنشان كرد: اين ملاقات‌ها تاكنون در رامسر، بهشهر، تنكابن و گلوگاه انجام و جمعه آينده هم در مصلي شهرستان نور برگزار مي‌شود.
وي افزود: توجه به مشكلات و كار براي رفع نيازمندي‌هاي مردم را دغدغه مديران دانست و گفت: ديدار چهره به چهره مسئولان با مردم روشي است كه مورد تاكيد ويژه رئيس جمهور محمود احمدي‌نژاد بوده و هست.
سيد علي اكبر طاهايي استاندار مازندران نيز در حاشيه اين نشست در گفت‌‌و‌گو با فارس معظل بيكاري را مايه شرمندگي عنوان كرد و گفت: بخش عمده اي از مطالبات مردم كار است و بيشتر مراجعان ما را جوانان جوياي كار يا كارگراني كه از يك كارخانه خارج شده‌اند، تشكيل مي‌دهند./ فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.349 seconds.